Verhuur informatie



 

Vrijblijvende offerte aanvragen en reserveren van goederen en diensten

Een vrijblijvende offerte aanvragen kan snel en makkelijk 24 uur per dag en 7 dagen in de week via ons online reservering systeem. De aanvraag wordt persoonlijk door een medewerker van de administratie binnen een werkdag gecontroleerd en naar u toe gezonden als een vrijblijvende offerte. Pas na uw akkoord terug voor de offerte, worden de goederen en diensten voor u gereserveerd voor desbetreffende datum(s). Indien uw aanvraag een spoed behandeling betreft, kunt u altijd telefonisch contact opnemen nadat uw aanvraag is verzonden.

1. Ga via het verhuur assortiment in de menubalk naar een gewenst artikel en open het artikelvenster door op het artikel van uw keuze te klikken.

2. Vul in het artikelvenster het benodigde aantal in en vul beide datums in (bij gebruik op 1 dag, 2 x dezelfde datum invullen}, klik daarna op de rode knop offerte aanvragen om dit artikel in uw overzicht te plaatsen.

3. Herhaal stap 1 en 2 om nog meer artikelen toe te voegen aan uw totale offerte aanvraag.

4. Nadat al de gewenste artikelen in het offerte overzicht geplaatst zijn, controleert u de aantallen en datums nauwkeurig en druk daarna op de rode knop offerte afronden in het overzicht. Volg hierna de instructies op het scherm.

Na het verzenden door u en ontvangst door de administratie van uw aanvraag, krijgt u een pagina met "bedankt voor uw aanvraag" te zien met daarbij een offertenummer. Vermeld dit nummer altijd bij correspondentie over uw aanvraag. Indien u geen bedankpagina met een offerte nummer heeft ontvangen, is de aanvraag nog niet juist verstuurd en ontvangen door de administratie.

 

Minimum orderbedrag

Voor iedere levering is een minimum huurbedrag van toepassing exclusief de transportkosten. Minimum ordebedrag regio's van Den Haag en Leiden € 100,- euro, Rotterdam en Gouda € 200,-. Voor de regio's Utrecht en Amsterdam en overige € 300,-.

 

Huurtermijn en prijzen

Alleen de dag(en) dat de goederen in gebruik zijn worden berekend. De goederen worden automatisch zonder berekening van extra huurdagen een dag voor gebruik afgeleverd en een dag na gebruik weer opgehaald. Voor gebruik in het weekend of op zon en feestdag(en) wordt er 1 huurdag berekend. De goederen worden op een werkdag van maandag t/m vrijdag afgeleverd en weer opgehaald. Voor langere of regelmatige huurtermijnen kunnen wij een aantrekkelijke korting aanbieden. Al de genoemde prijzen zijn per stuk en exclusief 21 % btw en overige diensten zoals transport, arbeid op locatie en schoonmaken achteraf.

 

Bezorgen en Ophalen op Locatie

Bezorgen en ophalen van de goederen is mogelijk op iedere gewenste locatie in Nederland. De goederen worden automatisch een werkdag voor gebruik afgeleverd en automatisch een werkdag na gebruik weer opgehaald tussen 9:00 en 17:00 uur. De goederen worden afgeleverd en weer opgehaald bij een deur die met de vrachtwagen bereikbaar is. De goederen worden verpakt op karren afgeleverd en dienen verpakt op de karren weer klaar te staan bij het ophalen. Bij gebruik in het weekend worden de materialen veelal op vrijdag afgeleverd en maandag opgehaald zonder berekening van extra huurdagen. Voor gebruik op feestdagen worden goederen een werkdag voor het gebruik afgeleverd en een werkdag na het gebruik weer opgehaald zonder berekening van extra huurdagen. Bezorgen en ophalen met opbouwen en afbouwen in het weekend, de avonduren of nacht is mogelijk na overleg met de administratie.

 

Transportkosten tabel

Onderstaande tabel is voor het bezorgen per rit. Voor het ophalen wordt een gelijk bedrag berekend.

Regio's met omstreken en minimum orderbedrag Transportkosten voor bezorgen.
Den Haag en omstreken minimum orderbedrag 100,00 € 24,50
Leiden en omstreken minimum orderbedrag 100,00 € 24,50
Rotterdam en omstreken minimum orderbedrag 200,00 € 49,50
Gouda en omstreken minimum orderbedrag 200,00 € 49,50
Amsterdam en omstreken minimum orderbedrag 300,00 € 99,50
Utrecht en omstreken minimum orderbedrag 300,00 € 99,50

 

Arbeid op Locatie

Tip-Top Verhuur Service kan u al het zware werk uit handen nemen door opbouw en afbouw van de materialen te verzorgen. Bovendien staat een team met ervaren personeel voor u klaar om u bij te staan met raad en daad. Hiervoor wordt een uurloon per uur en per persoon op basis van nacalculatie berekend.

 

Schoonmaken

De goederen worden 100% schoon afgeleverd en kunnen na gebruik achteraf in het magazijn worden schoongemaakt door Tip-Top Verhuur Service. Voor het schoonmaken van de goederen wordt er 50 % van de huur prijs per dag berekend over de goederen die schoongemaakt dienen te worden.

 

Annuleren

Na akkoord van de orderbevestiging en tot 21 dagen voor levering is 25% van de huurprijs. 14 dagen voor levering 50% van de huurprijs. 7 dagen voor levering 75% van de huurprijs. 3 tot 1 dag voor levering 100% van de huurprijs.

 

Breuk, verlies of beschadigingen

De goederen, kratten en transportmiddelen worden bij terugkomst in het magazijn gecontroleerd, geteld en gereinigd . Ontbrekende of beschadigde goederen of verpakking kunnen achteraf in rekening worden gebracht.

 

Betaling

1. Per bank vooraf na akkoord met de orderbevestiging minimaal 3 dagen voor de levering. 2. Contante betaling aan de chauffeur op de dag van het afleveren. 3. Factuur achteraf te voldoen binnen 14 dagen (uitsluitend voor bedrijven en instellingen met een debiteurennummer). indien van toepassing kunnen Breuk en/of Verlies, arbeidsloon en schoonmaakkosten achteraf in rekening worden gebracht door middel van een eindfactuur.

 

Legitimatie

De huurder of een daartoe gemachtigd persoon dient een geldig legitimatiebewijs paspoort of rijbewijs te tonen bij het afleveren van de goederen.

 

Vragen en Advies

Voor al uw vragen en advies is de klantenservice altijd per e-mail bereikbaar via het contact formulier of telefonisch op werkdagen tussen tussen 9:00 en 17:00 uur op telefoonnummer 070 327 3635.