Vragen en Antwoorden

Vragen en Antwoorden

De meest gestelde vragen en antwoorden…..

Hoe kan ik een offerte aanvragen of reserveren ?

Een offerte aanvragen kan snel en makkelijk via deze website. De aanvraag wordt persoonlijk door een medewerker van de administratie binnen twee werkdagen gecontroleerd en naar u toe gezonden als vrijblijvende offerte. Pas na uw akkoord terug worden de goederen en diensten voor u gereserveerd voor desbetreffende datum(s). Indien uw aanvraag een spoed behandeling betreft, kunt u altijd telefonisch contact opnemen nadat uw aanvraag is verzonden.

1. Ga via het verhuur assortiment in de menubalk naar een gewenst artikel en open het artikelvenster door erop te klikken.

2. Vul in het artikelvenster het benodigde aantal in en vul beide datums in, klik daarna op huur.

3. Nadat de gewenste artikelen in het offerte overzicht geplaats zijn, drukt u op de knop offerte afronden.



Hoe lang is een huurtermijn ?

Alleen de dag(en) dat de goederen in gebruik zijn worden berekend. De goederen worden automatisch zonder berekening van extra huurdagen een dag voor gebruik afgeleverd en een dag na gebruik weer opgehaald. Voor gebruik in het weekend of op zon feestdag(en) wordt er 1 huurdag berekend. De goederen worden op een werkdag van maandag t/m vrijdag afgeleverd en weer opgehaald. Voor langere of regelmatige huurtermijnen kan er een aantrekkelijke korting aangeboden. Al de genoemde prijzen zijn per stuk en exclusief 21 % btw en overige diensten zoals transport, arbeid op locatie en schoonmaken achteraf.



Wat zijn de kosten voor het bezorgen en ophalen ?

Bezorgen en ophalen van de goederen is mogelijk op iedere gewenste locatie in nederland. De goederen worden automatisch een werkdag voor gebruik afgeleverd en automatisch een werkdag na gebruik weer opgehaald tussen 9:00 en 17:00 uur. De goederen worden afgeleverd en weer opgehaald bij een deur die met de vrachtwagen bereikbaar is. De goederen worden verpakt op karren afgeleverd en dienen verpakt op de karren weer klaar te staan bij het ophalen. Bij gebruik in het weekend worden de materialen veelal op vrijdag afgeleverd en maandag opgehaald zonder berekening van extra huurdagen. Voor gebruik op feestdagen worden goederen een werkdag voor het gebruik afgeleverd en een werkdag na het gebruik weer opgehaald zonder berekening van extra huurdagen. Bezorgen en ophalen in de avonduren of in het weekend is mogelijk na overleg met de administratie.



Transportkosten tabel

Onderstaande tabel is per regio. Vandaag Voor 17 uur besteld, de volgende dag afgeleverd op locatie.

Plaatsen en regio's Bezorg en Ophalen
Den Haag € 49,00
Leiden € 49,00
Rotterdam € 79,00
Amsterdam € 99,00
Gouda € 79,00


Wat is het Minimum orderbedrag ?

Voor iedere levering is een minimum huurbedrag van toepassing. Dit bedrag is exclusief de transportkosten voor de regio's van Den Haag en Leiden € 50,- euro . Voor de regio's Rotterdam en Gouda € 100,-. Voor de regio's Utrecht en Amsterdam en overige € 200,-.



Kan ik materialen laten opbouwen en afbouwen ?

Tip-Top Verhuur Service kan u al het zware werk uit handen nemen door opbouw en afbouw van de materialen te verzorgen. Bovendien staat een team met ervaren personeel voor u klaar om u bij te staan met raad en daad. Hiervoor wordt een uurloon per uur en per persoon op basis van nacalculatie berekend.



Worden de goederen schoon afgeleverd ?

De goederen worden 100% schoon afgeleverd en kunnen na gebruik achteraf in het magazijn worden schoongemaakt door Tip-Top Verhuur Service. Voor het schoonmaken van de goederen wordt er 50 % van de huur prijs per dag berekend over de goederen die schoongemaakt dienen te worden.



Kan ik annuleren na akkoord

Na akkoord van de orderbevestiging en tot. 21 dagen voor levering worden er geen annuleringskosten berekend. Vanaf 21 dagen voor de levering 25%. 14 dagen voor levering 50%. 7 dagen voor levering 75%. 3 tot 1 dag voor levering 100%.



Wat als ik iets breek of kapot maak - Breuk, verlies of beschadigingen

De goederen, kratten en transportmiddelen worden bij terugkomst in het magazijn gecontroleerd, geteld en gereinigd . Ontbrekende of beschadigde goederen of verpakking kunnen achteraf in rekening worden gebracht.



Hoe kan ik Betalen

1. Per bank vooraf na akkoord met de orderbevestiging. 2. Contant aan de chauffeur op de dag van bezorgen. 3. Factuur achteraf toezenden. voor bedrijven en instellingen. indien van toepassing kunnen Breuk en/of Verlies, arbeidsloon en schoonmaakkosten achteraf in rekening worden gebracht doormiddel van een factuur.



Moet ik me Legitimeren ?

De huurder of een daartoe gemachtigd persoon dient een geldig legitimatiebewijs paspoort of rijbewijs te tonen bij het afleveren van de goederen.

Wat zijn Verhuur en leveringsvoorwaarden ?

Op alle transacties zijn de algemene huurvoorwaarden van Tip Top Verhuur van toepassing. De voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Haaglanden. De algemene Huurvoorwaarden kunnen op verzoek ook per post worden toegezonden.



Heb nog vragen of heb nog advies nodig ?

Voor al uw vragen en advies is de klantenservice altijd bereikbaar via het e-mail formulier of telefonisch op werkdagen tussen tussen 9:00 en 17:00 uur op telefoonnummer 070 327 3635.

Vragen en antwoorden Tip Top Verhuur Service

Vragen & Antwoorden Hoe kan ik reserveren ? 1 - Kies via het verhuur assortiment in het bovenmenu een artikel. 2 - Selecteer een begin en eind datum en vul het benodigde aantal in. Druk op de knop in het artikelvenster om het artikel in een overzicht te plaatsen. 3 - Kies via het verhuur assortiment in het bovenmenu het volgende artikel om de order uit te breiden. 4 - Druk in het overzicht op de knop in de rechterkolom om de reservering af te ronden en te verzenden Hoe lang is een huurtermijn ? Een huurtermijn is voor 3 dagen. De eerste dag om de goederen te bezorgen, de tweede dag voor het gebruik en de derde dag voor ophalen. Voor een langere huur periode dan 1 week of bij regelmatige inhuren kan Tip Top Verhuur Service een aantrekkelijke kortingen aanbieden. Al de genoemde prijzen zijn per 3 dagen, per stuk en exclusief 21 % btw en overige diensten zoals transport, arbeid op locatie en schoonmaken. Wat zijn de kosten voor het bezorgen en ophalen ? Voor het bezorgen in de verschillende regio's worden de volgende onkosten door berekend. Regio Den Haag en Leiden 24.50. Regio Rotterdam en Gouda 49,50, Regio Amsterdam en Utrecht 74.50. Voor het ophalen van de goederen wordt een gelijk bedrag berekend. Op welke tijden worden de goederen afgeleverd en weer opgehaald ? De tijden van levering en ophalen zijn in de ochtend tussen 9:00 en 13:00 uur of in de middag tussen 13:00 tot 17:00 uur. Transport buiten deze tijden is mogelijk in overleg met de planning. Hoe en waar worden de goederen afgeleverd ? De goederen worden 100% schoon verpakt in kratten en gesorteerd op karren afgeleverd. De aflevering is op een plaats die met de vrachtwagen bereikbaar is en waar de karren overheen kunnen rijden. Voor intern transport op locatie kunnen er afspraken worden gemaakt via de eplanning. Hoe en waar worden de goederen opgehaald ? Alle goederen dienen weer schoon verpakt en gesorteerd in de kratten op de karen klaar te staan op de afgesproken tijden bij het ophalen. Voor arbeid op locatie, schoonmaken, sorteren of plaatsen van materialen in de karren bij het ophalen kunnen er achteraf kosten in rekening gebracht worden. Voor het schoonmaken achteraf wordt er 50 % van de huurprijs in rekening gebracht. De goederen dienen klaar te staan in de karren op een plaats die met de vrachtwagen bereikbaar is. Kan ik de materialen laten opbouwen en afbouwen ? Voor het opbouwen en installeren van de goederen op locatie wordt er een uurloon per persoon berekend. Op verzoek kan er een na de reservering en telefonisch overleg, een inschatting worden gemaakt van de totale op en afbouw kosten. Per hoeveel stuks kan ik reserveren Meubilair tafels, stoelen en grote materialen worden per stuk verhuurd. Servies en bestek per 12 stuks, glazen per 24 stuks. kleine materialen zoals schalen en opdien bestek per 3 stuks. Na ontvangst van uw reservering worden de aantallen door de administratie naar boven afgerond met de verpakkingen. Wanneer kan ik het beste reserveren ? Het is raadzaam om minimaal 3 weken voor de aflevering te reserveren. Het later toevoegen van goederen aan de reservering is altijd mogelijk tot 3 werkdagen voor de levering in verband met het verwerken van uw order. Neem hiervoor contact op via de e-mail of telefoon met de administratie. Waar staan de Huurvoorwaarden ? Alle leveringen vinden plaats volgens de algemene huurvoorwaarden. Door een bestelling te plaatsen via de site gaat u akkoord met de algemene huurvoorwaarden van Tip Top Verhuur Service. De voorwaarden staan vermeld op deze site en zijn gedeponeerd bij de kamer van koophandel in den haag. Deze huurvoorwaarden kunnen ook per post toegestuurd worden. Wat als ik onverwachts op korte termijn nog goederen nodig heb ? Voor het bezorgen op kort termijn of nalevering op korte termijn kunt u contact opnemen met de administratie. De goederen kunnen binnen 2 uur nageleverd worden op locatie. Aan een spoed bezorging zijn extra kosten verbonden. Hoe kan ik een account maken of inloggen Bij het afronden van uw reservering kunt er voor kiezen om een account aan te maken. Via een account kunt op ieder moment de reservering status bekijken en uw vorige reservering nogmaals plaatsen. Hoe kan ik een offerte aanvragen Door alle benodigde goederen en aantallen in de winkelwagen te plaatsen krijgt u snel en makkelijk een overzicht van de totale kosten. Mijn vraag staat hier niet bij, wat nu ? Voor antwoord op al uw vragen kunt u op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur telefonisch contact opnemen met een medewerker van het kantoor op telefoonnummer 070 327 36 35. Buiten deze tijden kunt altijd 24/7 een e-mail sturen via het contact formulier. De email wordt per omgaande of de volgende werkdag beantwoord.