De meest gestelde Vragen op een rij...


Hoe kan ik een offerte aanvragen of reserveren ?

Een offerte aanvragen kan snel en makkelijk via deze website. De aanvraag wordt persoonlijk door een medewerker van de administratie binnen twee werkdagen gecontroleerd en naar u toe gezonden als vrijblijvende offerte. Pas na uw akkoord terug worden de goederen en diensten voor u gereserveerd voor desbetreffende datum(s). Indien uw aanvraag een spoed behandeling betreft, kunt u altijd telefonisch contact opnemen nadat uw aanvraag is verzonden.

1. Ga via het verhuur assortiment in de menubalk naar een gewenst artikel en open het artikelvenster door erop te klikken.

2. Vul in het artikelvenster het benodigde aantal in en vul beide datums in, klik daarna op huur.

3. Nadat de gewenste artikelen in het offerte overzicht geplaats zijn, drukt u op de knop offerte afronden.


Hoe lang is een huurtermijn ?

Alleen de dag(en) dat de goederen in gebruik zijn worden berekend. De goederen worden automatisch zonder berekening van extra huurdagen een dag voor gebruik afgeleverd en een dag na gebruik weer opgehaald. Voor gebruik in het weekend of op zon feestdag(en) wordt er 1 huurdag berekend. De goederen worden op een werkdag van maandag t/m vrijdag afgeleverd en weer opgehaald. Voor langere of regelmatige huurtermijnen kan er een aantrekkelijke korting aangeboden. Al de genoemde prijzen zijn per stuk en exclusief 21 % btw en overige diensten zoals transport, arbeid op locatie en schoonmaken achteraf.


Wat zijn de kosten voor het bezorgen en ophalen ?

Bezorgen en ophalen van de goederen is mogelijk op iedere gewenste locatie in nederland. De goederen worden automatisch een werkdag voor gebruik afgeleverd en automatisch een werkdag na gebruik weer opgehaald tussen 9:00 en 17:00 uur. De goederen worden afgeleverd en weer opgehaald bij een deur die met de vrachtwagen bereikbaar is. De goederen worden verpakt op karren afgeleverd en dienen verpakt op de karren weer klaar te staan bij het ophalen. Bij gebruik in het weekend worden de materialen veelal op vrijdag afgeleverd en maandag opgehaald zonder berekening van extra huurdagen. Voor gebruik op feestdagen worden goederen een werkdag voor het gebruik afgeleverd en een werkdag na het gebruik weer opgehaald zonder berekening van extra huurdagen. Bezorgen en ophalen in de avonduren of in het weekend is mogelijk na overleg met de administratie.


Bezorg kosten tabel

Onderstaande tabel is per regio. Vandaag Voor 17 uur besteld, de volgende dag afgeleverd op locatie. Voor het ophalen wordt een gelijk bedrag berekend.

Plaatsen en regio'sBezorgen
Den Haag € 24.50
Leiden € 24,50
Rotterdam € 49,00
Gouda € 49,00
Amsterdam € 79,00
Utrecht € 79,00


Wat is het Minimum orderbedrag ?

Voor iedere levering is een minimum huurbedrag van toepassing. Dit bedrag is exclusief de transportkosten voor de regio's van Den Haag en Leiden € 50,- euro . Voor de regio's Rotterdam en Gouda € 100,-. Voor de regio's Utrecht en Amsterdam en overige € 200,-.


Kan ik materialen laten opbouwen en afbouwen ?

Tip-Top Verhuur Service kan u al het zware werk uit handen nemen door opbouw en afbouw van de materialen te verzorgen. Bovendien staat een team met ervaren personeel voor u klaar om u bij te staan met raad en daad. Hiervoor wordt een uurloon per uur en per persoon op basis van nacalculatie berekend.



Worden de goederen schoon afgeleverd ?

De goederen worden 100% schoon afgeleverd en kunnen na gebruik achteraf in het magazijn worden schoongemaakt door Tip-Top Verhuur Service. Voor het schoonmaken van de goederen wordt er 50 % van de huur prijs per dag berekend over de goederen die schoongemaakt dienen te worden.



Kan ik annuleren na akkoord

Na akkoord van de orderbevestiging en tot. 21 dagen voor levering worden er geen annuleringskosten berekend. Vanaf 21 dagen voor de levering 25%. 14 dagen voor levering 50%. 7 dagen voor levering 75%. 3 tot 1 dag voor levering 100%.



Wat als ik iets breek of kapot maak - Breuk, verlies of beschadigingen

De goederen, kratten en transportmiddelen worden bij terugkomst in het magazijn gecontroleerd, geteld en gereinigd . Ontbrekende of beschadigde goederen of verpakking kunnen achteraf in rekening worden gebracht.



Hoe kan ik Betalen

1. Per bank vooraf na akkoord met de orderbevestiging. 2. Contant aan de chauffeur op de dag van bezorgen. 3. Factuur achteraf toezenden. voor bedrijven en instellingen. indien van toepassing kunnen Breuk en/of Verlies, arbeidsloon en schoonmaakkosten achteraf in rekening worden gebracht doormiddel van een factuur.



Moet ik me Legitimeren ?

De huurder of een daartoe gemachtigd persoon dient een geldig legitimatiebewijs paspoort of rijbewijs te tonen bij het afleveren van de goederen.



Wat zijn Verhuur en leveringsvoorwaarden ?

Op alle transacties zijn de algemene huurvoorwaarden van Tip Top Verhuur van toepassing. De voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Haaglanden. De algemene Huurvoorwaarden kunnen op verzoek ook per post worden toegezonden.



Ik heb nog vragen en wil graag advies over de aantallen die ik nodig heb....

Voor al uw vragen en advies is de klantenservice altijd per e-mail bereikbaar via het contact formulier of telefonisch op werkdagen tussen tussen 9:00 en 17:00 uur op telefoonnummer 070 327 3635.